Korzystanie z wielu płaszczyzn marketingu daje najlepsze efekty w promowaniu własnej marki. Dzięki odpowiedniej dywersyfikacji działań reklamowych można uzyskać najlepsze efekty, które następnie gwarantują większą sprzedaż. Odpowiednio dobrane środki marketingu powinny się nawzajem zazębiać i uzupełniać. Wiele ze stosowanych narzędzi posiada swoje mankamenty, jednak są one do zniwelowania właśnie poprzez rozsądny stosunek pomiędzy różnymi metodami marketingu. Jednym z najistotniejszym medium w obecnym świecie jest bez wątpienia Internet, który pełen jest różnorodnych możliwości prowadzenia kampanii reklamowej choćby przez takie narzędzia jak FreshMail.

Marketing internetowy w obecnych czasach

W obecnych czasach reklama może być dystrybuowana poprzez telewizję, radio, prasę oraz przez Internet. Najmniejszą sławą cieszy się obecnie prasa, gdyż coraz mniej ludzi czyta papierowe gazety, a coraz więcej osób decyduje się na elektroniczne dystrybucje ulubionych czasopism oraz portale internetowe. Z tego względu, że praktycznie każda osoba posiada dostęp do Internetu, a w sieci spędzamy coraz więcej czasu, rośnie znaczenie marketingu internetowego, który obecnie jest, zaraz po reklamie telewizyjnej, najsilniejszym medium marketingowym.

Marketing internetowy to przede wszystkim portale społecznościowe oraz mailing. Biorąc pod uwagę, że praktycznie każda osoba posiada konto lub przynajmniej odwiedza Facebooka, Twittera czy Instagrama, media społecznościowe stają się perfekcyjnym narzędziem do prowadzenia interakcji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Za pomocą krótkich wpisów czy postów ludzie mogą wyrażać swoje opinie na dany temat, co dobrze sprawdza się w zarządzaniu relacjami z klientem.

Media społecznościowe mogą nie być tak skuteczne

Chcąc szczegółowo przedstawić ofertę kierowaną do potencjalnych klientów, posty w mediach społecznościowych mogą okazać się zbyt „kruche”. Przede wszystkim z tego względu, że mogą w krótkim czasie zostać praktycznie zasypane przez inne wiadomości.

Z tego względu, warto mieć w swoim zanadrzu również mail marketing. Dzięki wysłaniu odpowiednio przygotowanej oferty za pomocą e-maila, możemy żywo zainteresować potencjalnych klientów oferowanymi produktami. Skrzynka pocztowa jest czymś prywatnym, przez co więcej uwagi poświęcamy wiadomościom dostarczanym w ten sposób. Jednak do skutecznego mail marketingu należy posiadać odpowiednio szeroką bazę adresatów, budowa której może zająć dość sporo czasu, chcąc tworzyć ją samemu od zera.

FreshMail to droga na skróty, nie pójście na łatwiznę

Chcąc wykorzystać pełnię potencjału drzemiącego w mail marketingu należy posiadać dość dużą bazę adresatów. Osoby, które nie chcą budować jej poprzez, często mozolne, zapisy do newslettera, mogą skorzystać z narzędzia zwanego FreshMail. Jest to narzędzie, które idealnie pasuje do prowadzenia marketingu mailowego, z tego względu iż utworzenie wiadomości jest banalnie proste, a narzędzie udostępnia szeroką bazę adresatów.

Narzędzie to jest w pełni dostępne po polsku, gdyż zostało zaprogramowane przez polskie studio. Obecnie jest najbardziej kompleksowym narzędziem tego typu, ze względu na możliwości prowadzenia kampanii reklamowej. FreshMail posiada bardzo przyjazny interfejs, dzięki któremu z przygotowaniem pierwszej kampanii reklamowej poradzi sobie praktycznie każdy. Więcej o tym przeczytasz na tej stronie.

Dlaczego warto wybrać FreshMail?

Jest kilka powodów, przez które FreshMail będzie najlepszym wyborem dla osób, chcących rozpocząć kampanię reklamową stosując mail marketing. Przede wszystkim z tego względu, że całe narzędzie jest w języku polskim. W ten sposób dostajemy narzędzie bardzo dobrze zrozumiałe, co w połączeniu z jego prostotą sprawia, że obsługa jest naprawdę prosta.

Ponadto, narzędzie oferuje dostęp do konsultantów, którzy z pomocą swojej fachowej wiedzy, są w stanie odpowiedzieć na każde zadane pytanie. Ponadto, na stronie można znaleźć blog tematyczny, gdzie cyklicznie są udostępniane nowe artykułu na tematy związane właśnie z działaniem narzędzia.

Czy tego typu narzędzia są drogie?

FreshMail posiada bardzo przejrzyste formy opłat. Klient do dyspozycji posiada opcję z abonamentem miesięcznym, która daje możliwość wysyłania nieograniczonej liczby wiadomości do pewnej grupy adresatów. Drugą opcją jest wykupienie pakietu wiadomości, które można wykorzystać przez dłuższy okres. Te zalety sprawiają, że FreshMail jest prawdziwym liderem tego typu oprogramowania, a to jeszcze nie koniec. Wykorzystując kupon rabatowy możesz rozpocząć przygodę z email marketingiem jeszcze taniej. Sprawdź aktualne kupony rabatowe na stronie https://www.kupony.org/sklep/freshmail/.

Narzędzie można w prosty sposób zintegrować zarówno ze stroną internetową jak i aplikacją mobilną. W ten sposób otrzymujemy narzędzie, które jest w stanie kompleksowo obsłużyć naszą korespondencję z klientami.

Jak korzystać z FreshMail?

Chcąc rozpocząć korzystanie z FreshMail wystarczy założyć konto na stronie internetowej. Następnie, można przystąpić do utworzenia swojej pierwszej kampanii reklamowej. Dzięki temu, w szybki sposób jesteśmy w stanie przygotować wiadomość, która zostanie rozesłana do wielu różnorodnych odbiorców.

Jak przygotować pierwszą wiadomość? Należy przede wszystkim zastanowić się, w jaki sposób chcemy, aby nasz produkt został odebrany. Następnie, po przeanalizowaniu jego zalet i przeznaczenia, należy tak ułożyć temat wiadomości oraz jej treść, aby potencjalny klient był zaintrygowany i poczuł zalążek potrzeby posiadania danego produktu.

Jakich rezultatów się spodziewać?

Odpowiednio poprowadzona kampania reklamowa za pomocą mail marketingu może skutkować znaczącym wzrostem zainteresowania oferowanego produktu lub usługi. W ten sposób, można przeliczyć ewentualny zwrot z inwestycji. Niektóre źródła podają, iż odpowiednio przeprowadzona kampania reklamowa może skutkować tym, że średni zysk zainwestowanej złotówki to około 30 zł. Jest to bardzo duża kwota, jednak możliwa do osiągnięcia, a niektóre statystyki pokazują, że to jeszcze więcej.

Mówiąc krótko, email marketing to nadal bardzo ważna część odpowiedniej strategii reklamowej. Dzięki odpowiednim proporcjom pomiędzy poszczególnymi formami marketingu można wyprzedzić konkurencję w walce o klienta. Jest to jednak długa i kręta drogą, którą musi przemierzyć każdy ambitny przedsiębiorca celujący w jak największy zysk. Chcąc pomóc sobie ze wszelkimi przeciwnościami, warto skorzystać z takich narzędzi jak wspomniany FreshMail.