Dieta kopenhaska zyskała obecnie miano jednej z tych najbardziej skutecznych. Owszem, jeśli mówimy o kwestiach związanych z utratą zbędnych kilogramów, jeśli mówimy o skutecznym traceniu tkanki tłuszczowej, to na pewno jest to jeden z bardziej skutecznych sposobów. Nie oznacza to jednak, że owa dieta jest pozbawiona wad, że może ją stosować każdy bez żadnego wyjątku i nie musi patrzeć na żadne inne kwestie.

My w tym miejscu chcemy zatem przybliżyć to, dla kogo owa dieta jest przeznaczona, kto może ją stosować, a kto powinien raczej się wstrzymać, kto powinien wybrać inny sposób na odchudzanie.

Cierpienie czy odchudzanie?

Mówiąc o diecie kopenhaskiej będziemy musieli wskazać na to, że mamy w jej przypadku do czynienia z bardzo drastycznym sposobem na odchudzanie, a zatem jednocześnie musimy zachować pewne środki ostrożności. Dieta kopenhaska jest przeznaczona dla osób odznaczających się bardzo dobrymi parametrami zdrowotnymi, dla osób, które dobrze się czują i bynajmniej nie chodzi nam w tym miejscu wyłącznie o kwestie związane ze zdrowiem fizycznym.

Zmień sposób myślenia

W stosowaniu diety kopenhaskiej bardzo ważnym aspektem jest nastawienie psychiczne, mentalne, ponieważ jest to sposób odżywiania, w którym praktycznie niedojadamy, odczuwamy głód, co na pewno może wiązać się ze zniechęceniem, że złym samopoczuciem czy też z rozdrażnieniem.

13 dni bez odstępstw

Tymczasem w diecie kopenhaskiej chodzi o to, aby przez całe trzynaście dni bezwzględnie trzymać się wcześniej ustalonych zasad bez żadnych odstępstw. W przeciwnym razie nie uzyskamy tego, co sobie wcześniej zamierzaliśmy, co zakłada dieta kopenhaska. Nie jest to zatem sposób odżywiania się przeznaczony dla osób borykających się z jakimiś problemami zdrowotnymi, na pewno nie jest to sposób odżywiania się przeznaczony dla osób nastoletnich, rozwijających się, na pewno także nie dla kobiet w ciąży czy też planujących zajście w ciążę.

Ważna jest silna wola

Poza tym nie warto sięgać do tej diety w sytuacji, gdy nie mamy do czynienia z naprawdę silną wolą, ponieważ tenże element na pewno będzie dla nas niezbędnym, na pewno będzie koniecznym.

Źródło: http://dietoteczka.pl/dieta-kopenhaska/